Zamów TeleBusa przez aplikację!

Mieszkańcy Płaszowa i Rybitw mogą jeszcze łatwiej zamówić TeleBusa – krakowskie MPK przygotowało dla nich specjalną aplikację. Od teraz nie trzeba będzie dzwonić na dyspozytornię, a wystarczy jedynie kilka kliknięć w smartfonie. Jak to działa? Wszystko wyjaśnimy!

Bezpłatną aplikację należy pobrać ze sklepu Google lub App Store. Przy pierwszym uruchomieniu należy się zarejestrować wprowadzając potrzebne dane, a w przypadku posiadania już konta w systemie TeleBusa, należy wejść w zakładkę „Zapomniałeś czegoś?”. Na zakończenie procesu rejestracji dostaniemy kod weryfikacyjny i… gotowe! Możemy zamawiać nasz autobus.

Sam proces zamawiania sprowadza się do wybrania przystanku początkowego i końcowego, daty oraz godziny kiedy chcemy odbyć kurs, podaniu ilości pasażerów oraz czy będzie przewożona osoba na wózku. Tak jak w przypadku zamówienia telefonicznego, zamówienie musi być złożone najpóźniej 30 minut przed planowanym kursem.

Oprócz aplikacji, przygotowana została specjalna strona internetowa pod adresem https://telebus.mpk.krakow.pl/TelebusBooking

Na stronie miejskiego przewoźnika, zostały natomiast zamieszczone specjalne filmy instruktażowe: https://www.mpk.krakow.pl/pl/tele-bus/

Pomimo wprowadzenia nowości, nadal pozostaje możliwość zamówienia Tele-Busa przez rozmowę z dyspozytorem, dzwoniąc na numer 800 54 17 17 lub 12 254 17 17. Tutaj jednak trzeba pamiętać, że dyspozytornia pracuje tylko w określonych godzinach.

Daniel Skrodzki